tirsdag den 10. maj 2011

vægtproblemer

Nu er det jo sådan at jeg har fået mig en kæreste. Faktisk har vi 8 måneders dag i dag. Sjovt, for det føles som om vi har været sammen altid. Jeg besluttede mig straks for at jeg ikke vil være sådan en som skipper alt social liv og murer mig inde med kæresten, bare fordi jeg er forelsket. Og jeg har faktisk også været udenfor matriklen i hvert fald to gange alene. 

Men for at vende tilbage til overskriften. De som kender mig, ved at jeg nok bedst betegnes som erotisk buttet. I følge min Nintendo Wii skal jeg tabe 17 kg. I følge min læge dør jeg hvis jeg taber 17 kg. Så tror jeg holder mig til hendes bud. Og så straffer jeg i øvrigt min wii, da den lavede min figur helt vildt tyk. 

Men fakta er at jeg vejer lidt for meget. Det er jeg så ret ligeglad med selv, for jeg kan stadig passe mit tøj, løbe efter bussen og få folk til at glo efter mig på gaden (ja ja det sidste var nu ikke så svært. jeg havde bare ikke lige opdaget det stykke toiletpapir som sad fast i mine trusser, strømpebukser OG nederdel). Kæresten synes jeg er perfekt. Det er ret sødt, men jeg er jo ikke helt blind selv og indrømmer gerne jeg er lidt tyk. Men hvis jeg vover at ytre mig om det, bliver der ballede. Sådan skal du ikke tale om dig selv!! Du er helt perfekt og husk lige det er MIN kæreste du sviner sådan til! Nå ja ja da. 

I dag ville jeg så lige sætte mig på armlænet af sofaen. Det gik ikke helt som forventet og jeg begyndte at glide ned. Inden jeg fik set mig om, sad min røv i sofaen og begge ben over armlænet og jeg så forvirret ud. "hov" udbrød jeg, hvorefter kæresten så på mig og sagde "ja sådan går det jo når man er lidt tyk"! Havde virkelig lyst til at at blive tøsefornærmet. Desværre kom jeg til at grine...


 


1 kommentar:

  1. Villw ønske jeg havde overskud til at skrive sådan nogle sjove historier, men nu lægger jeg DIn blog udner favoritter - så kan jeg jo altid lige få et billigt grin af dine narrestreger *S*

    SvarSlet