lørdag den 14. maj 2011

konspirationsteorien...

Jeg har aldrig været den store fan af konspirations teorier. F.eks. er jeg ret ligeglad med om der har vandret mænd på månen eller det er film tricks. Jeg er også ligeglad med om det var Al Qaida eller en krigsliderlig Bush som stod bag 9/11. Det skete. Det skulle ikke være sket. Slut. Men nu har sagen ændret sig. Det startede som en lille undren og nu er jeg overbevist. Jeg er offer for konspiration!!!

Det startede i det små. En sok forsvandt i ny og næ. Men nu er det blevet organiseret. Uanset hvor mange små hvide sokker jeg køber, mangler halvdelen ALTID når jeg skal vaske. De skal nok dukke op lidt efter lidt, jovist. Altså selvfølgelig kun dem som ikke er blevet fjernet af sokkemonsteret om natten. De er væk for evigt, når først han har sat tænderne i dem. De andre derimod. De dukker op de sygeste steder. I en venindes dynebetræk. Vel og mærket dynebetræk som ligger pænt i et skab. I en køkkenskuffe med bestik, på bunden af en taske osv. Og eftersom jeg naturligvis altid lægger dem pænt ud i vasketøjskurven om aftenen, må det være større kræfter, som er på spil her. 

Indtil nu har min tålmodighed været stor. Men nu har det simpelthen taget overhånd. Først var det sokkerne. Så var det smøger, nøgler, mobil tlf og fjernbetjeninger. Smøger, nøgler og tlf, naturligvis altid i det sekund jeg skal ud af døren og fjernbetjeningerne i det sekund jeg skal mute lyden af tv3's reklamer, som er så larmende at mine trommehinder faktisk blødte lidt den anden dag. Som sagt har jeg fundet mig i det. Men så i går gik det helt galt. 

Jeg loggede glad og fro ind på min blog. Og hvad konstaterer jeg? Mit indlæg er væk...!!! Jeg har med nøje og besvær skrevet indlægget "jeg er sur", men væk er det. Så jeg har været ved at undersøge om CIA, FBI og KGB mon har en meget vigtig kode der hedder PMS, jeg eventuelt har knækket med mit indlæg. Men de lukker i som østers når jeg henvender mig. Det gør mig jo bare endnu mere sikker i min teori. Jeg er offer for konspiration!!!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar