søndag den 6. november 2011

Du bli'r hvad du spiser...

Os som er vokset op i 80'erne husker små smarte slogans som "du bliver hvad du spiser" "spar på energien" "sig Jolly til din cola" osv. Det er ikke noget jeg har tænkt nærmere over siden må jeg indrømme. Men her den anden dag, hørte jeg igen "du bliver hvad du spiser". Og her er det så jeg virkelig har brug for hjælp... For uanset hvor meget jeg tænker mig om, kan jeg simpelthen ikke huske hvornår jeg spiste en lille tyk pædagog. 

Jeg er klar over at når alkoholen går ind, sætter hjernen ud. Og for så vidt er det rigtigt at større eller mindre passager af sådan en aften kan smutte i svinget. Men at spise en lille tyk pædagog, må da så absolut høre til ting man kan huske uanset brandert??

Faktum er jo at jeg er ung, smuk, slank og med alle muligheder for mine fødder, så det var grimt at vågne op og være 37, tyk, stadig smuk dog men i stedet for alle mulighederne var jeg pædagog. Jeg har prøvet at stikke en finger i halsen, men hun vil simpelthen ikke ud igen. Så nu er spørgsmålet... Skal jeg slå mig til tåls med hende eller æde en supermodel??

1 kommentar:

  1. Som du siger, så er du smuk ligegyldigt hvad :)

    Med mindre du føler at det er et problem - som for eksempel jeg gør - så ser jeg ikke hvorfor du skulle spise noget så tyndt som en supermodel ;)

    SvarSlet